۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۵, یکشنبه

اندر احوالات "محمود چاخان": دعوی طاووس کردن آن شغال که در خم رنگرزی افتاد

تفسیر مثنوی معنوی :

شغال رنگین شده در نهانی ملامتگیر خود را پیدا کرده و به گوشش گفت : به من و رنگ من بنگر ، آیا برای یک بت پرست مانند من صنم زیبائی پیدا می شو د ؟‌تو بایستی به من سجده کنی و تمرد نکنی . این کر و فر و آب و تابی که من دارم بنگر و مرا فخر دین و رکن دین بدان .دیگر ای شغالان ، مرا شغال ننامید .شغالان دور او را گرفتند و گفتند : بسیار خوب ، اسم ترا چه بگذاریم ؟‌گفت : پس از این مرا با نام طاووس صدایم کنید . گفتند :‌خیلی خوب ؛آیا می توانی صدای طاووس در بیاوری و یا مثل طاووس راه بروی ؟ شغال گفت : نه . گفتند : تو معلوم می شود که طاووس نیستی .خلعت طاووس از آسمان فرود می آید نه از خم رنگرزی !!!!

حالا حکایت این مموتی خودمونه که میخواد با دروغ و نیرنگ و فریبکاری ریخت نکبتِ  بوتاکس شدش رو  موجه جلوه بده و وضعیت مملکت گل و بلبل ، نه نکبت اینطوری ها هم که تو فکر میکنی نیست نمیتونی خودتو جای کسی که نیستی جا  بزنی برات تو همون شغاله هستی که کلش رو کرده بود تو خم رنگرزی...

همه مملکت در گندی که تو و اون رهبر الدنگت زدی تا خرخره فرو رفته و این مملکت فلاکت زده با حرفهای دروغ تو و جد و آباءت هم درست بشو نیست این کشور  فقط و فقط با آزادی، انسانیت، دمکراسی، مدنییت، نقد ،عدالت ،انسانیت،و... درست میشه نه با اون دروغ های ناشیانه و تیکهای هیستریک و مضحک تو امثال تو و رهبرت 
فقط میتونم بگم برای تو و امثال تو که همه رو مثل خودشون کوته فکر ، هالو و احمق میبینم متاسفم.

به امید اون روزی که با همت روشنفکران و مردم پاک این وطن با دستهای خالی اما قلبی پاک و وجدانی بیدار و فکری سرشار از تفکر و خرد، دلیل و برهان از شر کوتوله هایی سیاسی و بیشرفی چون تو اربابانت برای همیشه راحت بشیم و در آرامش کنار ایرانیان با تمدن 2500 ساله زندگی کنیم. به شرفم قسم دور نیست آن روز...


2 نظرات:

احمد اشک پور گفت...

سلام رفیق امروز دیدم تو بالاترین اکانت داری میخواستم بدونم چه شکلی میشه دعوتنامه گرفت.من کلی از تظاهرات رو رفتم کلی باطوم خوردم.یعنی حق من عضویت تو این بالاترین نیست

Unknown گفت...

آقا جدی این بوتاکس زده من گفتم اون شب ها....جلل خالق! یک بابایی میگفت اینها واسه طرف دار جمع کردن اگه یک روزی بخوان فیلم پورنو هم پخش میکنن.......احسنتم!!!!! واقعا جوانان الگو قرار بدهند این بوتاکس را ....صلوات!

ارسال یک نظر