۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

هِی آقایون تحریم کننده! 30 ساله تحریم کردین چه غلطی کردین، جز بد بختی برای مردم و کمک به حکومت؟



تو خبر ها خواندم که اتحادیه اروپا لطف کرده و زحمت کشیده دوباره داره حکومت ایران (بخوانید مردم ایران رو )  تحریم میکن.

میخوام ببینم که بر فرض مثال اگر ما اینهمه فشار ناشی از تحریم رو تحمل کنیم و هزینه های سنگین رو بپردازیم آخرش به آزادی میرسیم ؟
یا این  که ما بعد اینهمه تحریم، یک شب بخوابیم و صبح بیدارمیشیم و میبینم که آخوندها همینطوری حکومت رو  گذاشتن به امون خدا،  و رفتن ؟

و اگرهم  به فکر این هستی که مردم رو اونقدر گرسنه کنی که مردم پاشن خیابونها رو اشغال کنن بازم سیاست اشتباهیه! چون تاریخ ثابت کرده که مردم ما هرچقدر گرسنه تر بشن  بی تفاوت تر میشن مگر زمان محمد رضا پهلوی مردم گرسنه بودن که پاشدن انقلاب کردن که توقع داری گرسنه بشن پاشن آخوند ها رو بیرون کنن؟


من نمیفهمم که اصولن این تحریم ها به نفع مردم هست یا رژیم یا تحریم کننده ها؟ ولی من تا اونجا که سر در آوردم سودش تو جیب تحریم کننده ها و رژیمه و همه ضررش تو جیب مردم.

اینطوری تحریم کننده ها میگن دارن به مردم کمک میکنن ولی باور کنید که سودش 10 برابر تو جیب دلالهاشونه که قیمت اجناس رو چند برابر قیمت واقعیش (بازار سیاه) دارن به ایران میدن و رژیم هم مجددن یه دلالی روش میزنه به جیب و یک کالا با چندین برابر قیمت تعیین شده به دست مصرف کننده بد بخت میرسه.

خب حالا که چی ؟ 30 سال دارید تحریم میکنید چی شده ؟
رژیم از کدوم مواضعش عقب کشیده ؟

همونطوری که میر حسین موسوی گفت منم به این نتیجه رسیدم که این تحریم ها نه تنها سودی برای مردم داره بلکه باعث نابودی قشر متوسط  و قشر پویای جامعه  میشه و ضربه ای جبران پذیربه بدنه جنبش وارد میشه  و  بیشتر از اینکه به نفع مردم باشه به سود حکومته و همونطور هم که از گفته هاشون و کارهاشون پیداس مخالف با تحریم نیستن و تازه خوشحال هم میشن .


 پس معلوم میشه که این تحریم ها اگر برای  مردم آب نداره برای خودتون و رژیم نون داره!





1 نظرات:

nedaazadi77 گفت...

Because they do not carte about human rights in other countries my dear. they think about oil, oil, and oil and dominate the Middle East government. they are thinking about themselves.

ارسال یک نظر