۱۳۹۰ اردیبهشت ۱۶, جمعه

آهای مردم! چقدر میخواید زیر سیبیلی رد کنید؟ به خاطر خودتون 22 خرداد حضور داشته باشید

مخاطب سخنم با اون هموطن هایی هست  که فقط دوست دارن بی تفاوت باشن و نظاره گر و این سوال رو ازشون دارم :
تا کی میخواهید بی تفاوت و نظاره گر باشید وزیر سیبیلی رد کنید و بشینید بِروبِر نگاه کنید؟


خداوکیلی 30 سال خسته نشدیم اینهمه بی تفاوت بودیم کدوم کشور و تو دنیا میشناسید که تمدن به این غناعت  داشته باشه و مردمش انقدر بی تفاوت باشن ؟


اینهمه زمان اون انقلاب ننگین بهمون دروغ گفتن هر چی خمینی گفت امد زد زیرش و همه خاسته های 100 سالمون رو رو به باد فنا داد و ریئس جمهور منتخب  مردم رو فراری داد...  نشستیم نگاه کردیم .


اینهمه زمان جنگ به منافعمون ضربه زدن و اقتصاد و زیر ساخت های کشورمون رو نابودو 100 سال از دنیا عقب افتادیم ،و مهمتر از همه اینها جونهامون رو بردن  تو جبهه ها سلاخی کردن، آخرشم جام زهر رو نوشیدن بازم نشستیم نگاه کردیم.


اینهمه جونهای دسته گل مردم رو سال 67 به خاطر سیاست کثیف شون  بردن به قتله گاه به دار کشیدن و تو گورهای دسته جمعی خاکشون کردن... بازم کک مون نگزید و نشستیم نگاه کردیم.


اینهمه بعد از جنگ نا برابری و بی عدالتی و و توروم و گرونی و بی ثباتی اقتصاد رو تحمل کردیم  و بازم  زیر سبیلی ردش کردیم گفتیم حالا ببینیم چی میشه.


اینهمه با بسیج و سپاه و نیروی انتظامی و اطلاعاتشون تو سرمون زدن، تحقیرمون کردن،آبرومون رو بردن و کشتن و زندانمون کردن بازم خم به ابرو نیاوردیم و نشستین نگاه کردیم گفتیم به ما چه مربوطه...


اینهمه با دولت عدالت محورشون  پول نفت 150 دلاریمون رو دزدیدن،1 میلیارد پول کشور و بالا کشیدن،معاون اول ریئس جمهور کودتامون ریئس باند دزد ها شد بازم حرفی نزدیم بازم نگاه کردیم.


اوج وقاحت وقتی پیش امد که حکومت از اینهمه بی تفاوتی مردم مغرور شد و دستگاههای جاسوسیشون پیشبینی بی غیرتی مردم رو در زمان انتخابات میکردن و به خودشون اجازه تقلب گسترده در انتخابات رو دادن و بعد از اون دستور کشتار مردم صادر شد چون خیالشون راحت بود که 60 درصد مردم ایران تزشون اینه که:"
به ما چه ربطی داره بزار اینقدر همدیگرو بکشن که خسته بشن مگه زمان شاه اینهمه مردم مردن چی شد؟"
 ....
بعد از اون هم کاندیدای معترض به انتخابات( موسوی و کروبی) و به راحتی زندان کردن و بازم  ما بیخیالی طی کردیم و نشستیم ببینیم چی میشه.


از همینجا به همه اون عزیزان  بی خیال اخطار میدم، که تهدیدها  چه داخلی و چه بین المللی کاملن جدیه، جنگ داخلی کاملن جدیه،
فقر و تنگدستی و قحطی کاملن جدیه ،تهدید کشورهای ابرقدرت برای بدست اوردن منافع از نئش قربانی خیلی جدیه، و اون زمان دیگه نه از تو کاری بر میاد نه از من و تروخشک در کنار هم میسوزن،فقیر و پولدار نداره، همه ضرر میکنیم.


پس همیشه کار عاقلانه اینه که پیشگیری قبل از درمان کنیم و از شما درخواست زیادی نداریم، فقط حضور داشته باشید و بی تفاوت نباشید، احتایج به مبارزه مسلحانه نیست فقط اعتراض مدنی کنید و در 22 خرداد به صورت مسالمت آمیز حضور داشته باشید  نه به خاطر موسوی و کروبی به خاطر خودتون، آینده تون ، فرزندان تون و کشورتون ایران. زنده باد آزادی
   















0 نظرات:

ارسال یک نظر