۱۳۹۰ خرداد ۱۴, شنبه

نه مجاهدین از طالبان بدتر هستند و نه ما از اوباما با هوش تر!

قبل از اینکه چند خطی درباره مجاهدین و طالبان و اوباما  بنویسم  اعلام میکنم بنده طرفدار مجاهدین نیستم و دوستان لطف کنن بر چسب به بنده نزنن و برای حصول اطمینان میتونن فعالیت بنده را در این یکساله در بالاترین چک کنن.

 در باره تیتر فوق چند خطی مینویسم تا بتوانیم در کنار دوستان به جمع بندی برسیم. وقتی به گذشته گروه مجاهدین بر میگردیم و اشتباهات آنان را مرور میکنیم  می توانیم در مورد آنها نتیجه گیری کنیم و آنان را به طور کامل طرد کنیم. و اگر بخواهیم مقایسه اجمالی و کوتاهی بین مجاهدین و طالبان انجام بدهیم به این نتیجه میرسیم که ضربه ای که طالبان به افغانستان زد قابل قیاس با عملیات مجاهدین به ایران نبود و خسارات جنگ و عامل تفرقه و کشتار و تروریست در افغانستان قابل مقایسه با خسارات مجاهدین به ایران نیست.
 پس چگونه است که اوباما برای برقراری دمکراسی در افغانستان حتی از طالبان برای برقراری آرامش و دمکراسی دعوت به همکاری میکند و ما با مجاهدین اینگونه رفتار میکنیم. یعنی ما خیلی بیشتر از اوباما میفهمیم و یا اوباما خیلی خنگ تشریف دارن و ما با هوش؟
 به هر حال برای رسیدن به ایرانی آباد و آزاد باید بتوانیم تمام اختلافات گذشته را کنار بگذاریم و همه با هم دست به دست هم بدهیم تا دشمن مشترک را که، رژیم اسلامی است را نابود کنیم. تا میزان محبوبیت و اکثریت آرا در پای صندوق رای مشخص گردد.

1 نظرات:

saeed گفت...

سلام من مدير وبلاگ سلام من مدير وبلاگ http://greennews3.mihanblog.com/ اگه ممكنه برام يه دعوت نامه بفرستيد.
ايميل:saeedsshos@gmail.com

ارسال یک نظر