۱۳۹۰ فروردین ۲۵, پنجشنبه

محمدرضا بیدار بود و استان بحرین از ایران جدا شد

کوروش، شاه بزرگ، شاه شاهان، شاه هخامنشی، شاه ایران زمین، از جانب من، شاهنشاه ایران، آسوده بخواب که استان بحرین را به بیگانه بخشیدم! . یادمان نمیرود که محمدرضا پهلوی(آریامهر)، استان بحرین را به بیگانه ها بخشید، تا کوروش آسوده بخوابد! . محمدرضا شاه پهلوی بیدار بود و استان بحرین از ایران جدا شد، و حالا که زیر گل رفته، باید آسوده بخوابد که شاهزاده رضا پهلوی بیدار است!!!

نطق آقای محسن پزشکپور در مجلس شورای ملی در مخالفت با شاه، برای جدائی بحرین هر چند که کل این سخنرانی نمایشی بود برای مقصر جلوه دادن دولت وقت و بیگناه جلوه دادن  محمد رضا پهلوی



چگونه استان بحرین از ایران جدا شد؟ ، سخنران استاد بهرام مشیری:


 اید راهی جست در تاریکی شبهای عصیان زده سرزمینم، همیشه به دنبال نوری بودم نوری برای رهایی سرزمینم از چنگال اجنبیان، چه بلای دهشتناکی است که ببینی همه جان و مال و ناموست در دست اجنبی قرار گرفته و دستانت بسته است، نمی توانی کاری کنی ولی همه وجودت برای رهایی در تکاپوست، تو می توانی، این تنها نیروی است که از اعماق و جودت فریاد می زند تو می توانی.


1 نظرات:

Unknown گفت...

اولا بحرین جز ایران نبوده،که خواسته باشه جدا بشه،ثانیا نه تنها بحرین بلکه خوزستان،کردستان،بلوچستان،آذربایجان و ترکمن صحرا نیز جز ایران نبوده و نیستند که بخواهند جدایی طلب باشند.بنابراین ملتهای غیر فارس و غیر ایرانی تلاش دارند سرزمین اشغال شده خود را از چنگال اشغالگران خارج نموده،استقلال از دست رفته خود را بدست آورند.این را گفتم تا فرق تجزیه طلب را از استقلال طلب بفهمی.اگر هم نمیفهمی یا نمیخواهی بفهمی،میخوام تا صد سال سیاه نفهمی.

ارسال یک نظر